Saturday, March 13, 2010

sayonara eminent 10.. The Symposium Of Malaysian Students In Tanta

assalamualaikum...

skrng kol 2.40 pagi....
err..sbnrnye nga penat gle neh smpai x leh nk tdo dah..
tuh yg p bkk lappy pastu bkk blogger then tulis blog..
nk story pasal majlis pnutup EMINENT 10 yg sngt gempak..huhu..td dlm kol 7 mlm..mjlis penutup telah diadakan kat gamaah tibb tanta..dengn kehadiran pengerusi DPM dan beberapa org lagi tetamu kehormat jelas menghidupkan lagi suasana pada malam td..
pada mlm td gk trdpt persembahan2 drpd pelajar perubatan dn juga pelajar pengajian islam..antaranya ialah persembahan nasyid..pantomin..sajak...dn yg pling x dapat d lupakan ialah persembahan dkir barat..
hahaha.
da lme gle x dnga n tngk dikir live..ase gak nk dikir barat tp mlm neh x pat la sbb tlalu bnyk sngt keje..

keje aku mlm neh iring vip jek..
mne vip pgi aku ikot jek..
pastu jdi patong..hahaha..vip brucap, aku g dok sbelah dye cam batu..pas dah habes ..turun dewan..then naek balek..pastu turun balek...penat gile..kalo lah mse vip brucap tuh aku tukar sat kaki aku ngn batu..pastu nk jln bru pkai kaki betol kan besh..haha..tp xpe lah..yg pntng enjoy jek walapon penat..tuh namenye keje..kalo xnk penat bek dok uma jek maen dota..huhu..
kerje sbagai disiplin protokol sngt2 besh ..pat knl ustaz fitri..ustaz fatah..ustaz najib n laen2 agi..sory ramai sngt name ustaz..kalo tlis asenye smpai esok pon x abes.. besh r keje ngn korng ..sngt2 fun..huhuhu
k la..da xmo ngarot agih..

sekian jek kalam timbalan pengarah disiplin n protokol..tamat suda keje..
tdo~~wslm..

No comments: