Tuesday, August 16, 2011

untitled

Assalamualaikum..

sbnrye aku tulis post neh nk ilangkan stress jek sbrnye..dah x taw nk ekspresskan camne lagi an, so aku tlis je la blog....nk maen dota cam xde mood..nk tdo pn risau sbb takot nnti aku buang mse utk studi..maklom lah..kalo dah tido tuh mase kompem tlajak ..

mate yg tngk aku mmg la nmpak cam aku neh asek tsengeh, gelak2 ..sbnrnye saket jugak rase kne durr thani neh...nak2 kalo markah dah dekat2 nk lulus da..sume subjek nk lulus kurang dri 20 markah...sedih kot..tp nk buat camne mungkin effort aku x cukup lagi..

paper physio lagi 1 hari..18/8 pastuh biochem 23/8
rapat sangat tuh..biochem tahun dua sangat2 bnyk nk kne hafal..risau aku ni dah x taw nk gambarkan camne dah..xleh dgambarkan ngn kate2 ataupon perbuatan...nak studi physio risau kat biochem plk..last2 stress..due2 tkapai2 ...physio aku rasenye insyaAllah la boleh kot..biochem ni xtaw la camne..xkan nk studi biochem buat mse skrg ni yg paper physio tngl 1 hari lagi...

maafla post kali ni amat2 bosan..xkesah lah ..xnk bce pon xpe..aku juz tlis jek..
lepas biochem aku balek malaysia..dlm 26/8 aku smpai ke tanahair
braye dengan famly kejap smbil nk ilankan tekanan lepastuh 3 haribulan balek ke mesir balek utk amek paper anat pulak..
insyaAllah kalau ada rezeki lebeh sket..lepas anat aku balek malaysia n akan bercuti panjang sket smpai raye haji..


readers ....
once again..kalain tlg doakan aku k..
aku nk naek taon 3..nk sme ngn kwn2 aku yg laen
thnx

wassalam
-ubaidillah zulkefli-

No comments: