Thursday, September 22, 2011

baru tringat da lme x .....~

Assalamualaikum...

hehehe..boleh plak rutin harian aku kat mesir ttbe terlupe time dah ade kat malaysia..ape daa..hehe..MAEN DOTA LAAAA..setelah teringat tuh terus la maen sepam td..fun seh men kat malaysia rupenye..agak mencabar..
tp ade part klakar..
aku td gne witch doctor memandangkan team aku xde stunner..team lawan plk sume str..gile sungguh deorg ..ingt keras sngt la nk maen tank.haha..xbaek takbur..
maen2 pnye maen team aku mng..pheonix pro abes team aku..mmg silap deorg la..

neh ade screen shot yg agak LOL jugak r..stunt x kene pastuh mati..xnk ngaku noob leave terus..ape laa...hahaha




kjadiannye gini..dye nk stunt aku..mnatang centaur neh stunt dye lmbt..haa kn da kne elak..pastuh team aku dtg sapot..

kne stunt balek ngn aku .campur racun2 sket..tambah pheonix ..make arwah la dia..



dah arwah tuh satu hal..leave plk..haha..segan la tuee.. =p

oke dah..aku rase korg bkn phm pon..xkesah la..

wassalam

-ubaidillah zulkefli-

No comments: