Tuesday, September 20, 2011

road to senior's wedding

Assalamualaikum


huh..xsmpt nk update blog..lps balek kL hri tuh bnyk mnde nk kne buat..dengan demamnye lagi..hri ni terbangun awal so xde keje sngt la kan..bleh la update blog..
gi kL hri tuh naek bas sani ekspres..kB --> shah alam... aku lepak uma membe aku umah alveen ngn ijam..bes jugak r gi karok la.kuar mkn2 n sebagainye...time tuh jugak atong bru smpai dari egypt lepak rumah tuh jugk 1 hri..



aku ade gmbo atong ngn ijam jek..gmba alveen xde..suri yek albin n the cipmunk..hahaha


lps tuh aku g time square sorg2..nk ajk membe xleh sbb deorg ade klas..cett pdhl nk gi lepak ngn ehem2..hahahaha..tp betol la..membe aku sume ade kelas.. =p



gmba ni d ambik kat selera utara..smpat ag uat performance ukelele tuh..



lepas due hari kat shah alam..aku gerak ke kL..nk pegi abg Shapik pnye majlis..gmba mjlis abg Shapik aku letak kat post lagi 1 okehh..tp siket jela..xleh letak bnyk2..nnti bos marahh..xpe2 nnti aku cite sal tuh ....

lepas majlis tuh..esok pagi nye aku bertolak balek ke klntan sbb rumah aku ade buat mjlis solat hajat dan doa slamat utk parents aku yg bakal menunaikan rukun Islam ke-5 (menunaikan haji)bergerak dari lcct --> kelantan




ntah spe snap gmba ni pon aku x taw..aku men letak jek..




ni plak gamba spupu aku..dak neh suke maen ngn cengkerik..

tuh jela kot utk post neh..
wassalam

-ubaidillah zulkefli-

No comments: