Monday, September 26, 2011

mngisi saki baki cuti

Assalamualaikum..


cuti aku rasenye agak lame lagi kot..lps raye haji nnti baru balik mesir..rutin harian dlm sminggu dua neh agak pelik la rasenye bg org laki kot..parents aku nk gi uat haji..so kemain ramai la dtg rumah aku nk jmpe bmaaf-maafan sbelum keberangkatan mereka..
kalau org dtg tuh xkn la nk bg tetamu duduk2 je kn..kne la serve atleast air teh pon jd la..haa..tuh la keje aku..bancuh teh..bkn sebarang teh..teh strwbery lagi tuu..pro x pro aku ni.haha..lps org balek sume aku jugak tukang kemas2 basoh sume cawan2 ..bz gile kot..dri tnghhri smpai mlm x benti2 org..aku dh jd cam mesen cuci cawan plak kat rumah tuh..smalam (isnin 26/9) aku amek cuti sket...

cuti sbb nk pgi hangout ngn membe tanta uni..
gi kB mall ngn gi mkn2 kat rumah khalis kat pasir puteh..
xtaw kb mall??pemes kot..ala kat tempat yg masok surat khabar tuh..ade org nk bunuh diri kat kb mall..




dari kiri najib,we botok,La nina,munzir,faris...


haa..ni plk gamba pro dri blakang.. =p





nih sume score pro2..nk tngk name aku cari munek..hahaha..tp xde r pro mne pon dak2 neh ag pro kot...

time ni dah kat uma khalis dlm kol 3 lebeh...kb --> pasir puteh dlm sejam la kot





lps aku amek gamba ni aku trus solat ...jgn slh phm plk ye ...






bes gile makan..siyes..




nih la tuan rumah..tq kolis..nnti jmput2 la kami lagii..


oke lah nk gi basoh cawan ni.haha
wassalam

-ubaidillah zulkefli-

2 comments:

ayuyuuu :) said...

wahh lepas raye haji baru balek mesir?
lame tu cuti raya.

have a nce holiday :)

ubaidillah zulkefli said...

cuti raye haji ..haha