Sunday, October 9, 2011

bes jugak jd kanak2 neh..

Assalamualaikum

uhukk..da lme x update blog neh..bz sket la skrg neh sbb parents aku gi menunaikan haji.so sume mende kat uma neh aku kne pastikan berada dlm keadaan baek..sng cite ginilah.. smalam aku maen bola bsame spupu aku..kalo nk kire aku sorg jek yg da abes skolah kat situ..haha..dah bosan sngt aku lynkan jela..maen punye maen tuhh ttbe ujan..lebat gle...kteorg maen cam biase jek sbb xde petir..kalo ade aku pon takot..so maen dlm ujan r ..part paling bes time dah score pastuh slide cam maen kat padang betol..slide dlm ujan mmg terbaek la..smalam aku maen bola 4 org jek..sorg spupu aku neh slide jugak skali sluar tcabot an..haha bangang tol..pastuh spupu aku yg paling kecik maen bola skali tuh tngk jela..haha..pastuh dye glak pastuh cakap hahaha bontot bulat cam kepale hagemaru..hahahaha..bdekah aku gelak..bongok gle..haha
tuh jela kot..k bye..wassalam.

-ubaidillah zulkefli-

No comments: