Sunday, October 9, 2011

berangkatnya parents ku

Assalamualaikum...

spatotnye entri neh aku tlis due mnggu lps..tp memandangkan aku terlalu membizikan diri x smpat nk tlis blog..okeh sambung cerita.

pada 29/9 harituh papa ngn ummi aku tlah berangkat ke tanah suci Makkah utk menunaikan rukun islam yg ke-5..




papa ngn ummi brangkat ke kuala lumpur dlu sbelom ke Mekkah ..KB - KL firefly
KL - Mekkah saudi air
ummi ngn papa antare yg terawal ke tanah suci deorg dpt KT 3...
aku hantar kat airport kB jek ..ramai saudare mare kteorg dtg airport utk mngiringi ummi ngn papa..lebeh kurang cam sekampung jugak la dtg..ke due kampung gitu r .. =p


haa..ni la parents ku yg tercinta..


neh plak gamba kteorg 1 famly..



mate ummi bengkak nanges..ni dkt balai berlepas kat kB airport..

tuh jela kot utk post neh..
readers..tlg doakan ummi ngn papa aku smoge deorg slamat pergi dan balik dan smoga mendapt haji yg mabrur.. insyaAllah...
wassalam

-ubaidillah zulkefli-

No comments: