Wednesday, October 26, 2011

D tepi pntai yg indah~~

Assalamualaikumm

cite neh dh lme snanye tp ske ati aku la an nk upload ble2.hahah..
cuti neh keje aku mlepak la pastuh kne jge2 rumah ..bru2 neh aku ade kuar ngn spupu ngn adek aku p pntai..

pntai tuh dlu jd salah satu tempat yg mnarik jugak la kat klntan neh..tp skrg da x lawa sngt dah sbb hakisan ..

lokasi : pantai cahaya bulan (PCB)
masa :xbape ingt tp dah petang la..

x gi mandi pon..saje pgi utk melihat keindahan alam ciptaan Allah ni..
ptg tuh agak ramai jugak la org bersantai2..
ni ade sdikit gamba ..


dri kiri amjad,ali syafiq,amir ashraf,atiqah (sorg2nye ade aku)


ni plk gamba aku..sedeh jugak la sbb gamba aku x bnyk..ye la aku yg pgg camera xkn nk ambek gamba sndri plk an..haha..neh pon ntah spe amek..dah la blur..xde angle langsung..ape da..



haa gamba neh one of my best shot with nikon d7000 la rasenye stakat neh..
tp x puas ati jugak..horizon senget..sob2 T_T

tuh jela stakat neh ..nnti aku update ag ..
wassalam..

-ubaidillah zulkefli-

7 comments:

farhana said...

hehe pantai sgt best utk releasekn tension

Unknown said...

pntai tmpt org bkelah la.. =p

Unknown said...

sangat best dan cantik!!!!

tapi one thing about beaches that i don't like is it's HOT!!!huhu

dja_amiensukhri said...

angin pantai boleh tiup masalah kite jauh-jauh taw. eh, yeke?

hehe, btw cantik gambar yang awak shoot to. keep it up.
(cehh, saya tak pandai pon)

Aleen Aiden said...

pergi umah abang kat kelantan xpernah die bawak ke sini.teringin nak pergi pcb!!!hu3

Unknown said...

@finaz..pgi tnghhri mmg la panas..try g ptg..oke kot.. :)

@dja..owh gitu ek..so ade masaalah g pnatai jela.?
alah budak2 pn bleh amek gamba gituh..

@aleen..umah abg kat mne??pcb da x bape nk lawa sngt ..

Aleen Aiden said...

kamu!sila hapdet. :P