Saturday, November 12, 2011

due hari lagi nk spM..

Assalamualaikumm..

11.11.2011 adalah hari keputraan Sultan Kelantan Sultan Muhammad ke-5
noting much bout that date..aku duduk umah jek maen maplestory adventure kat fb..

12.11.2011 bru balek dri rantau pnjang ..dak2 mesir soh bli jersy..due liverpool long sleeve .. 1 home 1 away manchester city..1 qpr home..aku x phm npe kirim qpr, maybe sbb malaysia airline jek kot..1 chelsea itam ..sume tuh dlm rm 200 ..kaen standard cam al ikhsan ..semat gle..jimat kos..
yg xleh bla nye time balek tuh ttbe kastam tahan..aku ckp la bli jersy jek..6 helai..skali soh benti kete..ape celop plak an..6 helai jek pon..tp mmg aku nk export mende tuh ke mesir..cam dye taw plak ..haha..
aku dgn rase serbe salah dan cuak dah xtaw nk buat ape..dtg la bos dye..makcik dah aku kire..aku pon borak2 la sket..dan aku memberi ..... ttbe dye ckp oke la.. boleh pergi..dgn banggenye aku drive kete aku balek rumah..
aku bkn memberi wang ...xbaek rasuah2 ni..smpai ble negare nk maju an..
aku memberi senyuman dan ckp2 la sket..dengan lembut hati dye merelakan aku pergi..hahaha

oke bye..tajok diatas xde kene mengene ngn entry ini ye..kalo uat surat kiriman rasmi mmg trus fail..hahaha..
kepade yg spM tuh gudluck....buat leklok..nnti dtg mesir khususnya tanta btaw aku..hahah..
wassalam

-ubaidillah zulkefli-

1 comment:

dja_amiensukhri said...

Selamat menduduki SPM.

erk, komen ni lagi tadek kena-mengena ngan entry ni kan. haha.