Monday, November 21, 2011

mnggu pertama dtahun 3

Assalamualaikumm


baru bape hari tngl Malaysia dah ase lame gle.. homesick pon kadang2 ade jugak..bengong sungguh hahaha..td baru pertama kali aku melangkah masok ke kelas aku ..group C tahun 3 tanta university...macam cuak pon ade..sume top ranker kelas aku...
asal lecturer ckp jek deorg sambung..gile gempak..aku tngange x taw ape2..maklomlah tngl kuliah hampir due bulan..kalo aku dtg kuliah pon rasenye blum tentu cam deorg jugak... =p


klebsiella rhinoscelomatis...haaa..hambek kauu..kalo letak name anak cam ginih mau tbelit lidah nk nyebut..hahaha..tuh name bacteria senanye..baru blajo td..taon 3 sangt gile..dah xde basic2 lagi dah..sume maen pnyakit2 ngn obat2..
budak2 laen aku tngk rilek smacam je... fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
takot pulak rase.. okehh ini diari hidup aku..:)
wassalam

-ubaidillah zulkefli-

No comments: