Thursday, March 8, 2012

Okeh twitter baru ye

Assalamualaikum..

officially announced that aku dah ada twitter.. kalau korg fikir aku sangat ketinggalan zaman dan x urban, silap lah anda di situ..aku dulu dah ada twitter lepas tuh serabut otak dan ada beberapa faktor lain yang menyebabkan aku tutup account tersebut..

kenapa aku buat twitter balik??
pengetahuan am aku sekarang agak out dated sedikit disebabkan berada di perantauan ( alasan nak baek aje an). banyak benda kat malaysia aku tak tahu. so dengan adanya twitter yang menjadi medium untuk aku membaca dan juga mengetahui isu-isu terbaru negara. soal sosial juga tidak harus diketepikan dalam hal ini, interaksi bersama kenalan dapat mengeratkan lagi ukhwah sesama kita.banyak lagi rasanya perkara positive yang akan aku dapat dan tidak terfikir untuk aku listkan dalam post ini.

mulai saat ini nak follow aku kat twitter pon boleh..silakan.. aku ni peramah tapi sangat penyegan ye...keh3..

@Mr_munek
ubaidillah zulkefli

takda gamba macam tak lengkap pulak post ni kan.
gamba aku versi katun :)




sebenarnya kat mesir sekarang jam 3 pagi..aku tak mengantuk lagi..mungkin penangan kerang busuk yang housemate aku bawak balek tadi gamaknya. haishh..

okeh cerita pasal kerang (maaf terlari dari tajuk ya), sebenarnya kerang tersebut dikutip pada minggu lepas tapi housemate aku, tah macam mana boleh bawak balek hari ni..so kteorg satu rumah masak la kerang tuh..ingtkan elok lagi..maklom lah semua bujang ..tak tahu kerang rosak tuh macam mana.. kerang kat mesir ni besar..saiz ada lah macam ibu jari kaki aku...rebus lah aku kerang tersebut..lepas tuh menjamu selera bersama-sama.. masuk je mulut, receptor kat lidah dah bgi signal..lain macam pulak rasa kerang ni..tapi makan jugak la... bacteria kat kerang busuk tuh mati lah kot sebab dah kene rebus..harap-harap oke la kami kat sini.hahaha..tamat cerita kerang :p

wassalam
-ubaidillah zulkefli-

9 comments:

cimöt said...

jgn sakit perut udah laaaaa

Anisa Anuar said...

akhirnya...hahaha ada twitter jgk..
ramai kot dak samura ada twitter...
kang nak follow yep

najwaMazlan said...

haha! tak sakit perut ke makan kerang busuk? but takde twitter orang cakap kolot ekk? fine. saya kena buat twitter sekarang jugak. -.-'

Unknown said...

alhamdulillah la stakat ni oke jek lagi...haha :p

Anonymous said...

org bujang memang mcm tu eh? haha.


takde twitter tak bermakna kte ketinggalan. *cakap kat diri sndiri >.<

Unknown said...

mkn benda2 yg expired neh dah mnjdi kebiasaan.. :p
aaa betol2..twitter bukan keperluan hidup yg asas.. :)

farhana said...

bolela jd friend sya kt twitter nnt ;)

Anonymous said...

chemay takde tuwiter.
chemay tak urban ke munek?
wuuuuuu
T____T

Unknown said...

farhana ; boleh bha kalau kau..:p

chemay : nmpak sket la ketidak urbanan kamu hahaha