Monday, May 30, 2011

adele

Assalamualaikum...

tajok xde kne mngena ngn post..harap maklum..xD
dah cam lame pulak x update blog ni..nk kate sebok studi tuh xde la sngt.bnyk spend mse ngn mende len gamaknye..
biase la an..musim2 exam neh post pon sume nk pasal exam jek. Alhamdulillah due exam practical dah lepas..histo ngn physio prac tamat suda..
tinggal lagi biochem practical dis khamis ngn anat practical hari ahad..harapan smoge sumenye bjalan dgn lancar ..
tiap2 kali hari exam ni aku cuak gile..cam hri tuh..oral physio..pdhl sume dah hapal da..skali dr bg tuning fork..aku lpe name mende alah tuh..gile btol..
pdhl sume basic jek..pastuh satu ag..pasal center of biceps jerk..aku hapal gile2 kot...skali mse dr tnye tuh ttbe blank..ingt cervicle jek..
biase la an nervous dlm kate org puteh..tp aku cam nk jd more confident pas neh...khamis ninnti ade oral biochem..xmo nebes2..
doakan aku..tuh jela kot ..kot la..haha..nk spend time ngn mende len plk.hahahaha...
tuhe jela ..
wassalam..

ubaidillah zulkefli~~

No comments: