Monday, May 16, 2011

Risau pulak ~~


Assalamualaikum.



aaaa..risau betol..
*risau nk exam
*risau kaki yg x bleh nk fully extension
*risau macam x abes studi..
*risau mase depan

macam2 risau la..actly saje nk genapkan post kat blog neh..
ini adalah post yang ke 50..huhu

td mase nga mlepak2..cube la betolkan kaki kiri aku yg neh..
rase mcm ssh gle nk luruskan..risau pulak asenye ...apela naseb kaki aku neh nnti.
mcm mane ek??harap2 oke la...aku sbrnye malas nk pk sal kaki lagi..ingt nk abeskan exam dlu bru pk kaki..

aaaaaaaa..rasau betoll..insyaAllah boleh elok balik kaki ni..
rasenye dah sbulan kaki kiri aku neh x bape nk sehat..
makin hari aku tngk mcm makin kecik jek..
atrophy brgkali..aku try la jugak nk jalan cam biase ..tp xleh jugak...kalo kne operate tuh ssh jugak..

pe2 pon exam dlu!!!

tuh jela kot..aku sbrnye nk ckp sal risau jek..nnti update lagi..
wassalam.

1 comment:

Dayana K said...

be strong! i know u r..u know it too. insyaAllah everything will be ok... <3