Sunday, May 15, 2011

bukan pasal kaki saket!





Assalamualaikum..

lame suda rasenye x update..nk kate bz studi pasal nk exam pon x jugak..
sebab malas la kot.sngt cite, xyah r nk mngarut pnjang2..haha..musim exam..lagi 6 hari neh..stat ngn histo practical..harap2 bleh uat yg terbaek...risau tuh ade ..tp biase la an..nk exam sape yg x risau..aku actly mls nk stori sal exam sngt .sbb nnti ase ag stress plak ...

nk cite sal ahli beyt aku r...haha..oi budak2 tikosbuster..kalo korg bce neh jgn pukol aku ek..hehehe..aku sje jek tlis neh..

first skali sal Sazarian abas a.k.a aca...
*seorg robot..hahaha..
*xtaw penat
*studi cam org gile
*simpan ayam welatain boleh sampai 3 hari
*jutawan..sbb simpan duet dlm peti besi..
*suke masok bilek org pastuh ckp "pergh..studi sial"...pdhal org tuh tngh studi mende laen..dye ckp ngan studi sial plk..ape da..hahaha..
*kalo maen dota tuh aca cam zuhud sket..sbb dye ckp dye noob...ape kate anda??haha


dah cukup aca kot..tabon lak..
*suke studi sorok2
*kalo nmpak org masok bilek dye nnti dye buat2 tngk lappy..pdhal td pengang buku
*sngt comel ketika kecik..hahahahaha..suri ye bonn..
*ade 1 periuk nasi belum dye cuci,.asenye dah lme gile r..sampai bkulat2 dlm tuh..ahaha.
*exco sukan..
*MVP
*top scorer
*sambil studi sambil gentel jambang..(bak kate aca la..)hahah
*lepas potong rambut nnti dye ckp.huh..rambut aku cam van der vart..haha..


pastuh perop..
*tngh studi skrg neh..
*studi sambil mniarap atas tilam
*fokus gile babun..smpai aku tnye air spe pon dye x nk jwb..
*paling gile n most annoying people..
*suare sedak tahap smpai xde tahap
*gile maen TD(tower defence)
*dah delete dota kat lappy dye (tahniah perop)tp dye gune lappy org uat maen dota ngn TD..(x gune sungguh..)


okes masok junior plk..
topeque (ejaan name nk stylo jek)
*agak bengung jugak..
*hantu dota..
*dah delete short cut dota..tp folder dota tuh ade lagii
*suke nanyi lagu yg org x taw pon...
*hri tuh dye suruh aku ajr dye lagu faizal tahir sbb nk bg org paham lagu yg dye nanyi..hahaha..
*dah nk exam practical histo.tp x uat buku lukis2 histo..bengung sungguh!
*pna jd ajk dnner amal..pastuh aku tngk kat phone dye ade name akak dinner amal..haha..dye x taw nme org yg keje ngn dye..sengal tol


last but not least..
EHsan..
*hantu pes..
*sedeh dengan sony sbb dah kne hack..
*dye da x leh maen pes on9..
*skrg tnga buat lukis2 histo ngn topek..
*maen futsal suke rembat bola kne tiang..x masok dlm gol pon..
*pinjam pensil warne aku ..


tuh je la sume ahli beyt aku taon neh..
musim exam neh sume sebok studi..huh..come on guys..kte bleh uat..
studi tuh studi jugak..asar nnti rehat yek..same2 kte maen dota..hahaha..
gud luck la sume ...insyaAllah usha sampai nk idop + tawakkal + doa + dota sket = kejayaan..
yess aku x cite pon sal kaki aku saket..haha

wassalam..!

4 comments:

D. said...

dah lama tak dengar cerita sal tarborn.. pergh.. dan juga dengan prof.. :)

Unknown said...

kteorg nk final weh..isau2.doakan kteorg!

swanlake said...

haru betul topek..weh,kem salam ko topek, ubai..akk dinner amal..ak eh?...

Unknown said...

hau gop eh..hahahahaha...mg kot.haha