Sunday, March 17, 2013

My needs and my selfish ways

Assalamualaikum

Berlaku sedikit perubahan pada blog ini. Minor perubahan je pon, daripada satu sidebar aku tambah jadikan dua sebab banyak benda yang aku ingt kongsikan. Atas sebab jarang update blog jadi aku mengambil keputusan untuk letak segala social network yang ada sebagai medium untuk readers baca sedikit sebanyak tentang aku, mana la tahu kan kot-kot ada yang concern pasal aku. sempat jugak aku screenshot overview traffic blog nih..walau pon dah lama aku tinggalkan, masih ada lagi readersnya.
Dekat blog nih aku kongsikan segala happy momments aku sahaja, untuk sad momments tuh biarlah aku simpan sendiri.

Terima kasih aku ucapkan kepada yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa ini. Sebenarnya banyak sangat benda yang aku ingin kongsikan bersama. Nanti di lain post, aku tulis. Lepas ni aku akan rajin update lah kot.KOT..kalau ada masa terluang lah insyaAllah. lagipon banyak juga agenda lain yang aku kena selesaikan. Aku punya pelajaran pon macam tak stabil mana lagih, final exam dah nak dekat, doakan segala kemudahan dan kejayaan untuk aku yepp..

dalam post nih lagi sekali lagi tajuk di atas aku rembat dari baris lagu. kali ni lagu when i was your man by bruno mars. Aku tak tahu kenapa aku suka dengar lagu tuh. ce readers sekalian dengar.


malam semalam (16/3/2013) aku perfoming acapella live.. berlatih kurang seminggu lepastuh trus buat persembahan. boleh diterima telinga lagi aku rasa lagu yang kami sampaikan semalam. aku akan cuba upload nanti.
lagu yang kumpulan aku bawakan semalam ialah : intro universal studio, please dont stop the music, gemuruh, titanium, where is the love, just the way you are (pengaruh filem Pitch Perfect ..LOL)

             dari kiri amerul kabri, aku, hafriz faliq, danial mansor, shahir momo, sazarian abbas
                                                          (tantamakers??dafuq?)

video sudah di upload..hehehe..pitch kami tak perfect ..mntak maaf banyak-banyak.

                                      

aku rasa cukup untuk setakat ini dulu. akan aku nukilkan lagi dalam masa terdekat.
keep cool keep reading guys..
p/s: aku dah ade instagram kihkihkih.. gambar-gambar kat instagram aku tak sama dengan gamba aku post dekat blog..harap maklum :)
wassalam


-ubaidillah zulkefli-

No comments: